Konyhalál

Banános chia puding

Banános chia puding

 

Ha reggelire, tízóraira nem a szokásos párizsis szendvicsre vágysz, hanem valami könnyedebb, de azért tápláló ételre, válaszd a chia pudingot! Különféle gyümölcsökkel kombinálva finom ízű, különleges állagú, gluténmentes, laktózmentes ennivaló.

Volt már egy málnás chia puding recept a blogon, a chia mag kedvező hatásait – mert sok van neki, most éppen ez az aktuális szuperélelmiszer – a linkre kattintva elolvashatjátok.

 

Hozzávalók:

2 dl kókusztej

1 érettebb banán

3 ek chia mag

esetleg ha nem túl érett/édes a banán, akkor 1 ek cukor

 

Elkészítés:

A banánokat vagy összeturmixoljuk a kókusztejjel vagy csak alaposan összetörjük villával és elkeverjük a kókusztejjel. Hogy ne kelljen pluszban mosogatni, én az utóbbit alkalmaztam.

Belekeverjük a chia magot (és a cukrot) és 2-3 órára a hűtőbe tesszük. Ha van rá lehetőségünk, néhányszor keverjük meg az első órában.

Banánkarikákkal vagy egyéb gyümölcsökkel díszítve tálaljuk.

 

 

Ha tetszett a recept, csatlakozz a Konyhalál Facebook oldalához és iratkozz fel a heti hírlevélért a blogkövetésre (itt, jobbra), ne maradj le semmiről! 🙂

 

 

Banános chia puding

Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!